دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

.....................



دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

این مجموعه آموزشی با آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته جزو کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است. در این مجموعه مباحثی چون مقدمه بر خیاطی، نحوه اندازه گیری برای دوخت انواع لباس و وسایل مانند دستمال سفره، وسایل مورد نیاز و تزئینی آشپزخانه، جای حوله، دستکش، چادر، لباس های مختلف برای سنین گوناگون، دوختن کیف های متنوع و زیبا، پیراهن های مردانه و زنانه ، انواع مدل های شلوار با پارچه های مختلف، آموزش دوخت دامن های مختلف مانند ترک، نیلوفری، کلوش، مدل ماهی و دامن شلواری، آموزش دوخت یقه و آستین در مدل های گوناگون و مباحثی دیگر آموزش داده می شود. در ادامه سعی می کنیم چند تا از سرفصل های مهم هر یک از دی وی دی ها را بیان کنیم.
سرفصل های مهم دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

اولین مجموعه دی وی دی آموزشی خیاطی خانم عمرانی در ۱۵ قسمت مباحث زیر را آموزش می دهد:

آشنایی با خیاطی و مقدمه ای بر آن، نحوه اندازه گیری، نحوه کوچک کردن انواع لباس ها، دوخت چادر نماز و ملی، دوخت دامن و بلوز و تی‌شرت راحتی، نحوه گذاشتن زیپ مخفی، آموزش دوخت سرویس زیبا و متنوع برای آشپزخانه های زیبا.

دی وی دی دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ بخش تنظیم شده است و بیشتر به آموزش دوخت وسایل نوزاد چون لباس یا زیرپوش نوزاد، شنل او، کیف، قنداق، جالباسی و جاجورابی می‌پردازد.

سومین دی وی دی خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ قسمت به آموزش دوخت انواع مدل پیراهن مردانه و یقه پایه سرخود و پایه جدا، دوخت مدل زیبای پیراهن شومیز برای خانم ها، چادر نماز با آستین، دوخت کیسه سبزی و در قوری و قابلمه و دستگیره های دیگ گیر می‌پردازد.

دی وی دی چهارم مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در ۱۴ پارت آموزشی می باشد که چند سرفصل مهم آموزشی آن شامل موارد زیر است: دوخت چند مدل دامن، آموزش اندازه گیری و برش شلوار و الگوی پایه‌ای آن، شلوارهای مناسب افراد چاق و بارداری و آموزش دوخت پالتو با نوع برش و الگوی آنها.

پنجمین دی وی دی آموزش خیاطی هم در حدود ۱۲ جلسه، دوخت و نحوه برش آستین های رگال، پیراهن های چپ و راستی، دامن کلوش و مدل نیلوفری، دامن شلواری و تونیک را آموزش می‌دهد.

خانم عمرانی در دی وی دی ششم مجموعه آموزشی خود در ۷ جلسه، نحوه دوخت سجاف دکمه ای، پیراهن های بالاتنه کوتاه و یقه دراپه، آستین های لاله ای لبه گشاد را گام به گام آموزش می‌دهد.

هفتمین دی وی دی آموزش خیاطی، به آموزش اندازه گیری و دوخت دامن ساده و یا کمری با زیپ مخفی و سجاف، دامن های راسته و پیله اریب و چاک‌دار، دوخت انواع مقنعه و شال و بیان نکاتی پیرامون دوخت کمری جداگانه و نحوه تشخیص رنگ دادن انواع پارچه ها در ۱۱ پارت می‌پردازد.

دی وی دی هشتم در ۱۰ قسمت به آموزش اندازه گیری آستین، دوخت انواع مدل های یقه برای پیراهن مردانه و زنانه، دوخت انواع شنل زمستانه، اپل گذاری می پردازد.

دوخت چادر ملی، مانتوهای راحتی و کلوش، نحوه دوخت داخلی پهلو برای مانتو یا شلوار و دامن های عصایی در ۱۲ جلسه مجموعه دی وی دی نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی آموزش داده می‌شود.

به همین ترتیب دیگر دی وی دی ها هر یک در چند جلسه به آموزش های مختلف خیاطی و بیان نکات آن می‌پردازد. توجه کنید دی وی دی بیست و دوم شامل ۲۰ جلسه از آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی می‌باشد که با تهیه آن نکات تکمیلی و مهم خیاطی را هم آموزش خواهید دید و می‌توانید مانند حرفه ای ها خیاطی کنید و از این هنر لذت ببرید.

تصویر ۶
نحوه خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی

شما می توانید برای خرید فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به سایت های فروش رسمی و سایت خانم سیما عمرانی مراجعه کنید و مجموعه دی وی دی های آموزشی ایشان را با هولوگرام اصل و با کیفیت بسیار عالی همراه با تضمین خریداری کنید. خرید این مجموعه به صورت اینترنتی و پستی امکان پذیر است.

تصویر ۷
هزینه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

هزینه خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی بسیار به صرفه و بسته به تعداد دی وی دی ها متغیر است.

در زیر بخش هایی از کتاب خیاطی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه نگارش و اموزش دادن ایشان بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

 

منبع نوشته های بالا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:11



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: